Make your own free website on Tripod.com

Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.

Camping

Written by Cjjhb
© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998
Published on: Wednesday, January 07, 1999

WE NEED MORE NEW STORIES... SO PLEASE SEND US YOURS!

Kisah ini terjadi sewaktu aku pergi berkhemah di sebuah gunung di Johor Bahru....Kisah ini adalah benar dan selalu mengingati aku sekiranya aku melewati pekan gunung ini....Ikutilah kisah selanjutnya..



Cuti habis spm adalah panjang sekali.........Aku bersama 2 orang teman aku berbincang mana nak pergi untuk memenuhkan masa terluang.Kami bertiga bersetuju untuk pergi ke gunung Pulai .... Pada hari pertama kami sampai pada hari sabtu pagi dalam pukul 10.00 pagi.Masih tenang dan sunyi keadaan di gunung Pulai.Kami sibuk mencari kayu untuk dijadikan khemah...Bila tengahari semua telah siap membuat khemah.Kami berehat di sebuah batu dimana terletak air terjun yang sejuk airnya diberdekatan batu tersebut.Sedang kami berborak dan melalak menyanyi sambil bermain giutar....tiba tiba matakami tertumpu pada satu rombongan yang agak besar dalam lingkungan belas orang.Hampir 70% semuanya perempuan....... wuyoooo awek cun cun sih!!!!!!!! Kami terpegun melihat awek yang ramainya....Kalau nak cerita tang body.... Air liur jatuh pun tak rasa sih!!!!!Sewaktu mereka lalu di depan kami kami bertegur sapa untuk meramah mersa......Dalam ramai ramai tu aku terpaut pada seorang tu yang amat manis dan ayu sekali.Aku senyum dan kata hi.....!pada dia dia senyum jer........Fulamak body dia punyalah ngam....Buah dada nya macam nasi lemak 50 sen beb!!!!!!Dengan pakaian yang ketat dan padat membuatkan segala isi buah dada nya jelas kelihatan......Seluar jeans yang telah dipotong paras peha yang putih melepak tu sudah cukup memberasangkan......

Salah seorang lelaki bertanya dimana khemah kamu????? Kami menjawap tuh!!!!! sambil menunjukkan arah khemah kami.Emmmmm bole kami join ngan kawasan khemah kamu....Aku berpandangan dan senyum menyahut...Boleeeeeeh!!!!!!

Petang tu aku sibuk menolong membuat khemah.....Aku juga tak lepaskan peluang kat awek tadi... Sambil aku memasang khemah mata ku sesekali menjeling gak kat buah dadanya yang mengkal dan padat tuh....Kekadang tu mata ku tertumpu pada cipapnya yang amat tembam......Ketembamnya cipap awek tu membuatkan batangku mencanak naik..Seluar yang aku pakai amat sempit sekali aku rasakan ....Namun aku cuba bertahan.......

Petang tuh aku benar benar penat......Sedang aku lepak lepak dalam pukul 6.30 ptg. aku dengar air sungai seperti berkocak kocak.......Aku rasa heran sebab dah petang petang nie sapa lak yang mandi.They all pasti bole bayangkan kat gunung kalau dah pukul 6.00 ptg dah tentu mula samar samarkan......Tanpa buang masa aku cuba selidik...... dengan berpakaian ala tentera aku aku mula meniarap perlahan perlahan menuju ke tepi sungai....Bila aku tiba jer di tepi sungai benar benar diluar jangkaan aku.....Awek tu sedang mandi sorang jer.....Dengan t,shirt yang dipakainya siang tadi dia mandi kat sungai bersendirian.Bila dia bangun dari permukaan air yang paras pinggang tuh.Mata aku terbeliak bila baju yang dipakai melekat dibadan hinggakan buah dadanya terjempul keluar dengan tegang sekali tanpa dibaluti coli....Sebiji mutiara diatas kedua bukit bendiri megah tanpa diganggu......Menyirap darah muda aku bila aku melihat lama lama badan awek tuh....Aku terus menikmati keindahan badan dan buah dada awek tu hinggakan disatu ketika dia berpaling keliling hinggakan terpaksa aku menyembunyikan kepala aku di sebalik sebuah batu......

Bila aku melihat kembali awek tuh...amat terperanjat sekali aku bila aku dapati awek tuh tidak berbaju...apa lagi toingg batangku terus mencanak naik dengan segera...Fuh!!!! buah dadanya amat cantik.... dan gebu sekali .Aku menelan air liur sebentar......Awek tu tidak lagi menyedari sepasang mata dari aku...Awek tu mencapai sabun dan menyuakan dikedua buah dadanya....buih sabun yang timbul dari usapan lembut gadis tu sedikit demi sedikit menutupi buah dadanya yang mengkal..... Mata aku tidak berkedip pun walaupun kalau serangga kecil yang terbang masuk kemata pasti aku takan kedipkan mata ku walau sesaat pun....Aku terus menyembunyikan diri sambil melihat segala apa yang terjadi dengan ghairahnya.....

Malam tu aku masak ala kadar jer bab malas..........lepas makan aku ingat nak tidur awal...sedang aku lepak sorang sorang dikhemah. Tiba tiba satu suara manja memanggil aku...aiks! dari mana lak suara datang nie..? Bila aku menoleh jer rupanya awek tadi......sambil tersenyum dia berkata hi...! Bila saja aku menatap awek tu seolah olah aku sedang menatapi tubuh nya yang dalam keadaan bogel didepan mata ku....Peristiwa petang tadi mula terbayang kembali....Aku tersedar dari berangan aku bila awek tu menghulur tangannya pada ku.. HI ! saya Ayu awak lak????Aku menyambut tangan dia dan menjawap i Shazmie tapi panggil Shaz jer....jawap ku sambil tersenyum....Bole ayu duduk???? Aku bangun dari baring dan memberi tempat dia duduk disebelah aku.....Duduklah kalau u tak kisah.....Ayu senyum jer dan terus duduk disebelah aku....Bau harum dan wangi badan ayu membuatkan aku leka sebentar.......Dengan memakai baju tshirt dan memakai baju sejuk yang sengaja tak di zipnya.menampakkan buah dada ayu yang pejal berdiri megah...Aku jeling jer keindahan buah dada ayu....Ayu datang nie nak ucapkan terima kaseh diatas bantuan menolong buat khemah ayu petang tadi....dan ayu ada hal sikit nak tanya ngan shaz nie.....Ooooooo aku jawap.Dah makan ayu aku tanya dah ayu jawap pendek.....kami berborak borak hinggakan jam menunjukkan pukul 11.00 malam.Eh! dah oukul 11.00 mlm lah oklah shaz i enjoy bual ngan u...

U nie kelakar lah shaz..... I ok jer...... Tapi.....aku kata pada ayu......apa dia shaz????? kata nak tanya sesuatu apa dia?????

Oooooo yer ayu lupa tadi..... begini tapi shaz mesti jujur kay???????Emmmmm kay. aku menjawap. Tadi petang shaz ngendap ayu mandi ehhhh? Zruppppppp! terus merah muka aku bila itu soalan yang keluar dari mulut ayu......Kan betulkan????Dengan tenang aku menjawap... Yerrr tapi kenapa... takder apa apa cuma tak baik tau mengendap perempuan mandi....Kata ayu sambil tunduk malu kerana dia teringat yang dia tak berbaju ketika mandi petang tadi.... Emmm mana ayu tau shaz ngendap tadi???? Ada member bagi tau nampak Shaz ......So ayu marahlah nie.... kata aku. Taklah sapa kata ayu marah....ayu tersipu sipu....Tapi...... tapi apa shaz tanya ayu????? Emmmmm badan ayu cantik....dan anu..... ayu pun cantik dan pejal...Ayu mencubit peha aku bila aku cakap begitu.... Sah memang nak kena ayu nie.......

Oklah biar ayu balik dululah........ ayu bangun .Aku mencapai tangan ayu dan menarik rapat kepada aku.Ayu terperanjat.......Aku terus memberikan satu ciuman lembut pada bibir comel ayu.....Manis sekali aku rasakan bibir ayu....Ayu menolak...... Shaz nakal benci ayu......Alah janganlah marah ayu. Ayu.... panggil aku...... bole shaz rasa anu ayu tu...... ehhhhhh mana bole....ayu kata.Alah shaz dah nampak tadi so shaz nak rasa lak bole lahhhhhhh. Tak boleeeee ayu cuba bangun tapi aku menarik ayu sekali lagi hinggakan ayu terbaring diatas badan aku.Manakala dada aku dapat merasa kelunakkan buah dada ayu yang pejal....Lantas aku kulum lidah ayu hinggakan nafas ayu mula laju...

Kini ayu terangsang dan tidak menolak lagi kerana ayu terasa sesuatu yang lain mula meresap kedalam tubuhnya...Malah ayu membalas ciuman aku dengan rangkus sekali. Bila aku lihat mata ayu mula kuyu akibat kuluman lidah tadi kini tangan ku mula merayap rayap disetiap tubuh ayu...Ayu kegelian....... shazzzzzz ayu geli...... kini tangan ku berhenti di buah dada ayu yang pejal.Kini apa yang ku idamkan sudah ditangan.... aku ramas lembut buah dada ayu satu tindak balas berlaku didada ayu.....buah dada ayu mengeras dan terus mengeras.mutiara yang berada dipuncak aku rasakan seolah berdiri tegak sekali.....Shazzzzzz ayu geli tak tertahan....membisik ketelinga aku.Alah relaxlahhhhh aku kata....Kini kedua tangan aku sudah pun berada dikedua buah dada ayu aku ramas cukup cukup buah dada ayu.Hinggakan ayu merenggek ahhhhhhh! sedapnyaaaaaaaa shazzzzzzz........... Batang ku amat sakit sekali ......kerana amat sempit..Lantas aku membuka kancing dan zip seluar aku maka bebaslah batangku disebalik kain nipis.

Aku amat geram bila meramas ramas buah dada ayu hinggakan aku menyuruh ayu membuka baju sejuk dan terus aku menyingkap tshirt yang dipakai ayu...Maka tersembullah buah dada ayu yang tegang dan membengkak.Aku terus jer menyuakan bibir ku ke buah dada ayu.Aku jilat aku nyonyot buah dada ayu bergilir gilir.... Ayu merenggek keenakan......ahhhhhhh........ lagi shazzzzzz... sedapnyaaaa kini tangan ku mula merayap kecipap ayu pula.... walaupun ayu memakai seluar trek, namun aku dapat juga memasuk kan tangan ku .Aku mula mencapai cipap ayu...wow! tembamnya aku rasakan cipap ayu..dan amat basah sekali aku rasakan hinggakan seluar dalam ayu basah lencun sekali.Tangan aku terus masuk kedalam seluar dalam ayu.Aku mencari cari sebuiji mutiara yang berada disitu.Bila aku menemuinya aku terus mengentel biji itu hinggakan ayu mengeliat menahan keenakan.ahhhhhh....iksssssss sedapnya shazzzzzzz..........

Manakala tangan aku sebelah lagi terus menarik tangan ayu supaya memegang batangku yang dahagakan sentuhan.....Mula mula ayu menolak tapi bila tanganku mengentel manakala mulut ku menyonyot buah dada ayu. Ayu mula memegang batangku yang besar tuh.....aku menarik nafas panjang bila jari lembut ayu menyentuh batangku.Amat halus jari ayu bila menyentuh batangku...Terangguk angguk batangku dibuatnya.......Aku leraikan baju tshirt ayu dan membuka seluar trek ayu hinggakan ayu hanya memakai seluar dalam jer.......Aku melorotkan seluar aku juga ngan seluar dalam ku sekali...... Kini aku hanya memakai tshirt dan ayu hanya berseluar dalam jer..

Shaz janganlah camnie ayu takut.........Alah janganlah takut takder bendalah......aku terus memujuk agar ayu melepaskan seluar dalamnya dari kepitan kakinya.Aku terus mengulum lidah ayu dan tangan aku terus meramas ramas buah dada ayu.Manakala tanganku sebelah lagi terus meramas lembut dicipap ayu...3 dalam satu masa sudah cukup ayu melepaskan klimax pertamanya......Ayu kejang dan akssssssss ahhhhhhhhh....iksssssssss shazzzzzzzzz...............memeluk sekuat kuat hatinya........Aku biarkan ayu nikmati klimaxnya.........Kini ayu berbogel tidak ada seurat benang pun ditubuh ayu.......Aku menolak ayu kebawah dan aku terus menatapi tubuh ayu ...... Aku terus mengomoli badan ayu secukup cukupnya hinggakan ayu mengeleng gelengkan kepala menahan keenakan yang amat sangat...Aku amat geram akan cipap ayu puas aku mengulum lidah ayu kini turun sedikit kebuah dada ayu.Aku menjilat seluruh buah dada ayu hinggakan buah dada ayu seolah olah mahu meletup..... Setelah puas kini jilatan lidah ku turun sedikit demi sedikit turun hinggakan kini berada didepan mata aku cipap ayu yang tembam . Lidah aku mula menjamah biji yang tersembunyi dicelah celah kelengkang ayu.Apa lagi ayu terus mengeliat dan meramas ranbut aku seolah olah ayu terkena kejutan elektrik....Aku menyonyot biji ayu hinggakan makin banyak air keluar dari gua ayu yang masih cantik dan tidak tercuit lagi.....Kini lidah ku beralih tempat kini lidah ku terus merayap rayap di tepi mulut gua yang basah itu.Ayu mengeliat geliat bila lidah ku meneroka disitu.Ahhhhh.....shazzzz i like itttttttt.....Tangan ayu terus meramas ramas ganas batangku.....aku tahu ayu sememangnya dah tak tertahan lagi..... tapi aku terus menjilat apa yang aku gerammmmm Lantas aku suakan batang ku kemulut ayu..... tanpa menolak ayu terus jer mengulum batang ku hinggakan batangku hampir abis masuk kedalam mulut ayu. Ayu menjilat jilat batang ku macam menjilat ais krim....... Terangkat angkat punggung aku bila ayu memainkan lidahnya diperigi kecil di kepala batang ku....Air aku mula keluar sedikit bila tak tertahan dihisap.

Kini aku dan ayu mula bersiap sedia untuk belayar....... setelah batang ku diletakkan dimulut gua ayu aku mula menekan perlahan lahan batangku.....Aduhhhhhhh sakit shazzzzzz ayu punya..... batangku dengan megah melanggar pintu kota ayu hingga roboh..... Bila ayu tak tertahan lagi kesakitan ayu terus memaut pinggang aku agar mempercepatkan kemasukkan batangku yang besar...

Bila batangku habis tenggelam didalam gua ayu aku mendiamkan batang ku sejenak.Kerana aku dapat melihat air mata ayu yang jernih keluar dari matanya.... Aku memujuk ayu dan mengulum lidah ayu kembali...... manakala tangan aku terus meramas ramas lembut kedua buah dada ayu ber gilir gilir........ Ayu mula leka dan merasa keenakkan kembali.Bila aku mula terdengar renggekan ayu aku mulakan menarik batangku perlahan lahan .dan masukkan semula batang ku.... air dari cipap ayu mula keluar dengan banyaknya ini membuatkan kesempitan cipap ayu mula melicinkan batangku keluar masuk kedalam gua ayu.Ayu mengeliat geliat bila aku kekadang menghayun laju batangku keluar masuk... Ahhhhhh.... shazzzzzz sedapnyaaaaa.....Ayu merenggek...Aku terus meratap tubuh ayu dengan sepuas puasnya.Aku hayun batangku keluar masuk ...... bila sudah puas dengan keadaan sedemikian aku mencabut batangku yang kilat akibat air dari cipap ayu membasahi batangku.Aku menyuruh ayu menonggeng.Aku acukan batang ku kegua ayu...Aku tekan perlahan lahan...Ahhhhhhh sedapnya cipap ayu amat sempit sekali...... Aku hayunkan laju sedikit bila batang ku sudah habis masuk tadi...Ayu mula mengelengkan kepala menahan keenakkan.....Ahhhhhhhh .... ahhhhhhh ahhhhhhhh aikssssssssss hissssssssss sedapnyaaaaaa shazzzzzz Bila aku rasakan ada sesuatu yang mahu sangat keluar dari batang ku aku hayunkkan dengan lebuh laju lagi ayu menjerit dan ahhhhhhhhhhhhhhhh shazzzzzzzzzzzz aku tarik keluar batang ku cepat cepat hinggakan air mani ku terpancut dibelakang badan ayu....Manakala ayu terus tertiarap menahan klimax kali kedua.......Aku rebah disebelah ayu dan tertidur hingga kepagi.....bersama ayu tanpa seurat benang pun menutupi badan.....

Sejak malam itu aku terus meratap badan ayu selagi ada peluang berdua...

© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998
Visit our IRC channel on undernet servers.

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.


Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites


Subscribe to Pussy Mail for FREE and Get Daily XXX Porn In Your E-mail!
E-mail Address:
Your e-mail address will be kept strictly confidential and not given or sold to anyone.
After subscribing wait a few minutes then read your e-mail for full details.