Make your own free website on Tripod.com

Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.

Dia Ibuku

Written by Norman
© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998
Published on: Monday, February 1, 1999

WE NEED MORE NEW STORIES... SO PLEASE SEND US YOURS!

Di sini aku hendak menceritakan sedikit pengalaman seks aku yang pertama. Tentu pengunjung-pengunjung website ini tak percaya bahawa teruna aku diragut oleh ibu kandung ku sendiri.



Ceritanya bermula begini. Namaku Norman dan aku berumur 21 tahun dan anak tunggal di dalam famili. Ibuku berumur 36 tahun dan bapaku 44 tahun. Kami tinggal di Ipoh. Bapa ku mengalami penyakit lelah dan tidak mampu membuat kerja-kerja berat. Hasil peninggalan harta datokku, dapatlah kami hidup senang, walaupun tak seberapa.

Penyakit lelah bapaku turut melemahkan tenaga seksnya. Ini menyebabkan dia tidak mampu memberi nafkah batin kepada ibu. Ibuku pula boleh dikatakan tergolong dalam wanita yang cantik. Dia berkahwin dengan bapaku pada usia 15 tahun. Dalam usia 36 tahun sudah tentu nafsu seksnya masih melonjak-lonjak. Tapi apakan daya bapa aku tidak mampu untuk memenuhi keinginan batinnya. Body ibuku, tak payah cerita laa....masih montok dan gebu. Goyangan punggungnya sudah cukup untuk membuat anak-anak muda memandang tak berkedip mata. Tapi apakan daya jeritan batinnya tiada siapa pun mengetahui.

Suatu hari, bapaku tiada dirumah kerana pergi ke hospital mengambil ubat lelah. Jam baru pukul 10 pagi. Tinggallah aku bersama ibu di rumah. Sedang aku duduk berehat di ruang tamu menonton TV, tiba-tiba kedengaran ibu memanggil aku dari biliknya. Aku pun bergegas menuju kebiliknya. Tiba di bilik, aku dapati ibu sedang berbaring di atas katil dengan hanya berkembam memakai tuala. Biasalah lah tu. Ibuku sememangnya selalu berkembam di dalam rumah sebelum mandi.

"Man, emak sakit bahu, Man tolong urutkan sekejap" pinta ibu pada aku.
" Baiklah mak...mana minyak urutnya?" jawabku seraya duduk di tepi katil,di sebelah ibu.

Aku sapukan minyak ke bahu ibu dan mula memicit-micit bahunya. Selepas lebih kurang 10 minit aku tanya pada ibu adakah dia masih merasa sakit lagi.

"Man terus urut lagi...jangan berhenti....ada rasa sakit lagi..." balas ibu.

Aku terus memicit-micit bahu ibu. Ibu kemudian meletakkan tangannya di atas paha dan mula meramas-ramas pahaku. Agak kaget juga aku bila di perlakukan demikian.

"Man, baring sebelah emak...." pinta ibu.
"Nak buat apa emak?" tanyaku dengan rasa agak keberatan.

Tanpa sempat aku berbuat apa-apa, ibu menarik tanganku dan seraya memelukku. Dan terbaringlah aku di atas katil. Dia memelukku sambil tangannya memegang erat celah kangkangku yang masih berseluar pendek. Aku membiarkan sahaja. Kemudian ibu mula mencium leherku dan di masa yang sama dia menanggalkan baju T-shirtku. Aku membiarkan sahaja. Di kucupnya dadaku sambil tangannya masih lagi meramas-ramas paha dan punggungku.

Setelah beberapa minit, rasa berahi mula mendatangi dalam tubuhku. Tanpa perlu disuruh, aku merangkul tubuh ibuku. Aku jilat-jilat lehernya.

"Uuuuhhhh....Uuuuuhhhhh....Man..." keluh ibu apabila merasa aku mula memberi tindakbalas pada setiap gerakan-gerakan yang di buat olehnya. Aku mula mencium bibir ibu sambil tangan ku meramas-ramas paha dan punggungnya. Kami berkulum-kulum lidah dengan rakus sekali. Ibu pula membalas setiap kucupanku. Nafas ibu menjadi semakin lama semakin kuat dan dia bagaikan tidak berdaya lagi melawan kehendak batinnya dan kehendakku.

Perlahan-lahan aku tanggalkan tuala ibuku. Tertanggal sahaja tuala itu, maka terserlah dua gunung tanpa coli yang di idamkan oleh setiap insan bernama lelaki. Sekujur tubuh tanpa coli dan masih berseluar dalam merah kini terlentang di hadapan ku. Seperti harimau kelaparan, aku menerkam tubuh ibu. Ibu pula dengan serta-merta mencapai aku. Seperti singa betina yang sekian lama merasa gersang, ibu menggomoli tubuh aku. Aku kembali mencium dan menjilat leher ibu. Sambil itu tangan kanan ku meraba-raba celah kangkang ibu. Aku masukan tanganku ke dalam seluar dalam merah ibuku. Dapat aku rasakan cecair lembab mula membanjiri cipap ibuku. Dari leher aku tuju pula ke arah 2 bukit kepunyaan ibu. Aku hisap kedua-dua puting tetek ibuku sambil meramas-ramas kedua-dua bukit itu dengan rakus sekali.

"Ahhhh.....Aaahhhhh....Man, sedap Man...." keluh ibu sambil mencengkam kuat belakang tubuhku.

Kali ini aku pulak yang melakukan gerakan-gerakan pada tubuh ibuku. Dari tetek aku turun ke perut ibu. Aku jilat-jilat pusatnya. Dari pusat aku menuju ke celah kangkangnya yang masih berseluar dalam itu. Aku pegang kedua-dua hujung seluar dalamnya dan aku lurutkan ke bawah. Terlucut sahaja seluar dalam merah, maka tersembullah cipap ibuku yang tembam itu. Selama ini hanya ayahku sahaja yang pernah melihat dan menikmati cipap kepunyaan ibu. Cipap ibuku sudahpun di banjiri oleh air mazinya yang keluar melimpah-limpah.

Tanpa membuang masa, aku pegang kedua-dua lutut ibu dan aku kangkangkan kakinya. Aku sembamkan mukaku ke cipap ibu. Aku kuakkan bibir cipap ibu dan kemudian dengan penuh kelazatan dan kerakusan, aku jilat-jilat cipap ibuku.

Aku gigit, hisap dan menjilat-jilat sambil tangan aku menggentel-gentel biji kelentit ibu yang dah membonjol menunggu hendak di hisap dan di belai. Kelentit ibuku mula mengeras dan menjadi merah apabila menerima serangan bertalu-talu dari lidahku.

"Uuuuuuhhhhhh.......uuuuhhhhhhhh......uuuuuhhhhhhh...Mannn.." rintih ibu bila merasa cipapnya di gentel-gentel oleh aku. Hujung lidah aku merodok-rodok bijik kelentitnya. Dapat olehku, aku gentel-gentelkan mutiara kepunyaan ibuku. Aku tekan-tekan biji kelentitnya, ibuku memegang kepala ku rapat, serapatnya.

"Uuuu....uhhhhhhhh...Uuu....Uhhhhhhh....." keluh ibuku apabila merasa kelentitnya di gentel-gentel olehku. Terangkat-angkat punggung ibu, bila aku menonyoh-nonyoh kelentitnya dengan hujung lidah aku. Aku lihat ibu terkapai-kapai bila di perlakukan sedemikian rupa. Di geleng-gelengkan kepalanya kiri dan kanan di sebabkan kelazatan yang amat sangat.

"Mannn.....jilat lagi Mannn....Uuuu...Uhhhhhhhh......sedapnyaaa.." ngerang ibu sambil menarik-narik rambutku dan di tonyoh-tonyohkan cipapnya ke mukaku. Aku terus menjilat, mengulum dan menghisap biji kelentit ibu. Ibu pula menggelepar seperti orang tak sedar diri.

Nafas ibu semakin laju, sementara itu lidah aku semakin ligat memainkan peranan. Segala cecair dalam cipap ibu, aku jilat dengan penuh lahap.

"Uhhhh...uuuhhhh....cukup Mannn...emak tak boleh tahan lagi Mann..." pintanya padaku seraya menolak mukaku dari cipapnya.

Kemudian tanpa melengahkan masa ibuku memegang seluar pendek ku. Di tanggalkan seluarku dan kini aku hanya berseluar dalam biru sahaja.

"Man berdiri atas katil...." arah ibu kepada aku. Aku pun berdiri dengan hanya berseluar dalam sahaja. Sesaat kemudian, ibu menghampiri aku dan mula menarik seluar dalamku kebawah. Tergamam, ibu apabila melihat batang aku yang panjangnya lebih kurang 8 inci dan sebesar betis pula.

"Wah..., besarnya batang anak emak ni....bapa engkau pun tak boleh lawan," kata ibu sambil memegang batang aku yang keras macam besi dan bahagian kepalanya seperti cendawan, berkilat-kilat . Aku masih lagi berdiri di hadapannya.

Aku rapatkan tubuhku pada ibu. Ibu pula tanpa membuang masa terus memegang batangku dan di masukkan bahagian kepala batang kedalam mulutnya. Sedikit demi sedikit batang ku masuk memenuhi mulut ibu. Seperti anak kecil yang dahagakan susu, ibu menghisap-hisap batang aku dengan ganas sekali. Digenggamnya senjataku dengan erat. Nikmat yang aku rasakan tidak terucap dengan kata-kata. Air liur ibu meleleh-leleh menuruni batang aku. Ibu jolok-jolokkan lidahnya pada lubang kencing batang aku, sampai aku meraung kenikmatan.

"Ahhhh....Aaaahhhhhhh.....makkk...sedappp makkk......" aku pula merintih-rintih kesedapan dek hisapan dan kuluman yang diberi oleh ibu.
"Uuuhhhhh....Uuuuhhhhh.....makkk, lagi makkk.....hisap kuat lagi makkk.." tambah ku lagi.

Ibu terus mengulum batang aku kuat-kuat, sehingga berdecit-decit bunyinya.. Sudah ½ jam berlalu. Ibu masih lagi menyonyot-nyonyot batangku yang besar dan panjang itu. Dia seolah-olah tidak mahu langsung melepaskan senjataku itu dari mulutnya.

"Uhhhh...uhhhh...cukup makkk..." pintaku pada ibu.

Ibu mula melepaskan batangku dari mulutnya dan kembali berbaring menelentang di hadapanku.

"Man...cepat tekan masuk batang Man dalam cipap mak...mak dah tak tahan nii..."

Seterusnya aku pegang kedua-dua kaki ibuku. Aku kangkangkan kedua-dua peha ibu dan menghalakan batang aku ke bibir cipap ibu. Kini senjata sudah pun di hala kesasaran dengan tepat sekali. Aku kuakkan bibir cipap ibu sedikit, kemudian aku letakkan bahagian kepala batangku betul-betul di atas bibir yang terkuak itu.

Dengan sekali hentaman, batang aku terbenam masuk sehingga ke dasar cipap ibu. Terbeliak mata ibu apabila merasa cipapnya di tujah oleh senjataku.

"Uhhhhhhhh......uuhhhhh....Mannnn....sedapnya..." ngerang ibu menerima tujahan pertama dari aku. Raungan ibuku bagaikan hendak terkeluar isi cipapnya, bila merima tujahan aku.

Aku pun mula sorong tarik batang aku keluar masuk cipap ibu. Air mazi ibu yang melimpah ruah itu menambahkan lagi kelajuan sorong tarik aku. Kemutan cipap ibu, terasa seolah-olah sedang cuba menghisap segala air di dalam batangku.

"Uuhhhh.....Uuuuuuhhhhh....laju lagi Mannn....Ooohhhhh" raung ibuku lagi sambil meronta-ronta badannya dan menarik pinggang aku rapat ke perutnya.

Aku terus mendayung dan mendayung. Sementara itu, ibu pula mengayak-ayak punggungnya kiri dan kanan.

"Aaahhhh......Mannn.....Ahhhhhhh....sedapnya.....ahhhh" rintih ibu sambil menggeleng-gelengkan kepalanya kiri dan kanan bersilih ganti. Kepala ibu terdongak ke atas dan matanya layu rapat. Mulut ibu melopong setiap kali aku menambahkan kelajuan dayungan aku.

"Maannnn.....dalam lagi Mannnn....Aaahhhh....Aaahhh" rintih ibu lagi. Kedua-dua tangannya menarik-narik rambut aku. Setelah hampir 1 jam mendayung, aku mula merasa air mani ku hendak terpancut. Aku menguatkan lagi dayungan aku. Aku menujah dan membenamkan batang aku selaju yang yang terdaya.

"Ahhhhh....Maannn.....sedappppp.....Mann...laju lagi...." ngerang ibuku apabila tujahan demi tujahan tanpa henti menjunam ke dalam cipapnya.

Kini aku dan ibu semakin menghampiri ke penghujung pelayaran. Tiba-tiba..

"Aaaaaahhhhhhhhhhh......aaaahhhhhh......uuuuhhhhhhhhhhhh....mmakkkkkkk" aku mengerang-ngerang apabila batangku berdenyut-denyut menghamburkan air mani kedalam cipap ibu. Aku mengejang-ngejangkan kakiku seraya memeluk ibu serapat terdaya.

Dan di waktu yang sama, ibu juga sampai klimaks nya.

"Aaaaahhhhhhhhhhh.....Maaannnnnnnnn......Maaannnnnnnn......Aaaaahhhhhhh" raung ibuku memegang pinggang dan memaut tubuh aku serapat-rapat yang mungkin ke tubuhnya.

Tubuh kami bertaut rapat dan terdampar bogel di atas katil. Ternyata dari raut muka ibu, aku dapat merasa bahawa terpancar wajah kepuasan yang tidak terhingga. Cipapnya yang bertahun-tahun gersang, kini kembali subur. Di suburkan oleh air mani ku.

Sejak dari hari itu, aku kerap melayani nafsu ibu. Kadang-kadang sampai 3 kali dalam masa satu hari. Jika bapaku ada dirumah...kami akan menyewa hotel.

Bapaku biasanya tidur mati....maka tiap malam ibu akan merangkak masuk ke bilik aku. Aku pula menanti kedatangan ibu dengan dengan hati yang suka sekali. Bermacam-macam posisi aku melakukan seks dengan ibu. Kadang-kadang dia di atas aku di bawah, 'doggie style', 69 style, sambil berdiri dan bermacam-macam lagi.

Sejak itu barulah aku tahu, nikmatnya melakukan hubungan seks dengan pasangan yang anda tidak boleh berkahwin. Nikmatnya tidak terkata, sehingga aku tidak mahu dengan wanita lain, kecuali ibuku sahaja.

Dengan itu, setakat inilah sahaja ceritaku.

© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998
Visit our IRC channel on undernet servers.

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.


Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites