Make your own free website on Tripod.com

Mangsa Nafsu Jiran India Bah. 1

Written by Asyraff

© Copyright #Sexmelayu® On The Web 2000
Published on: Friday, July 28, 2000

WE NEED MORE NEW STORIES... SO PLEASE SEND US YOURS!

Sebelum aku mula bercerita adalah lebih baik kalau aku menceritakan sedikit tentang latar belakang aku.Namaku Asyraff (asy). Aku tinggal di Johor. Aku merupakan anak bongsu daripada 5 adik beradik. Aku ni boleh le di ketegorikan berada dalam golongan lelaki berwajah menarik dengan kulit yang cerah dan dada yang bidang.Kisah ini berlaku semasa aku berumur 13 tahun ( tingkatan 1). Inilah waktunya aku mula belajar erti seks. Aku mempunyai seorang jiran India. Suaminya bernama Mr. Prakash dan isterinya bernama Rajeswari.Mereka berdua berumur didalamlingkungan 45-50 tahun.Mereka mempunyai dua orang anak. Yang sulung didarjah 5 perempuan dan yang lelaki didarjah 4.Emak aku cakap mereka kawin lambat sebab tu anak muda muda lagi. Mr Prakash bekerja sebagai pemandu lori. Sepanjang yang aku ingat puan rajes selalu memerhatikan aku, tapi aku manalah tahu erti pandangan tu sehinggalah satu hari..

Masa tu aku tak sekolah pasal malas. Lagipun family aku semua takde diorang pergi K.L meghadiri hari konvokesyen kakakku. Sedang aku tengah syok-syok berehat aku terdengar namaku dipanggil aoleh Puan Rajes. Aku pun keluar le. "Asy, tolong auntie sekejap,boleh?"katanya. Tolong apa auntie."Tolong alihkan almari ni ha,berat la."jawabnya. Aku pun segerapergi kerumahnya. Sampai dirumah aku lihat Puan rajes memakai kain sarong dan bert-shirt biru.Anak-anaknya pun ada, mungkin diorang pun cuti macam aku. Aku pun tolong le alihkan almari tu katanya dia nak beli almari baru aku pun iyakan je la. Lepas angkat almari tu dia pun bagi le air sirap kat aku."minum la dulu Asy,kesian dia auntie susahkan dia."katanya. Aku pun dengan tekak yang terbuka menerima. Sambil minum minum tu kami pun berbual. Bermacam macam benda yang kami bualkan. Sambil tu ku perhatikan yang matanya tak lepas lepas memandang aku dari atas sampai kebawah. Ohh..lupa pulak nak cerita sebenarnya puan rajes ni memang tak menarik orangnya.Kulit gelap badannya pula agakgemuk.Biasa la orang dah berumur.Tapi paham paham le kalu dah gemuk teteknya mesti la besar macam puan rajes ni.

Tiba tiba tanpa disangka.."Asy pernah tengok orang perempuan bogel tak" dia bersuara. Aku punyalah terkejut tak tau nak cakap apa aku cuma menggelengkan kepala. "kesian..nak tengok?". katanya lagi. Aku diam sambil mencuri curi tengok teteknya yang besar tu.dengan sepantas itu juga dia memegang tanganku dan mengajakku masuk kedalam bilik.Aku pun ikut aje la. Yang menghairankan aku kejadian ini berlaku dihadapan kedua-dua anaknya itu.Aku tengok diorang macam rileks je.Sampai didalam bilik aku disuruhnya duduk dan macam orang bodoh aku pun dudukle. Dah le pintu tak ditutup puan rajes dengan selamba membuka pakaiannya satu persatu. Dimulakan dengan t-shirt hinggalah ke kain sarongnya meninggalkan coli dan panties nya sahaja yg bewarna coklat tua itu. Lepas tu dia tanya "Suka tengok tetek saya sama itu orang melayu cakap.. pantat saya?". Aku diam. Dia pun mula membuka colinya sehingga tekeluarlah teteknya yang besr dan agak layut itu.Ditambah dengan perut yang boroi tu puan rajes bukan le orang yang menarik tapi tahmacamana aku boleh stim pulak. Lepas tu dia pun bukakan dia punya panties. Mak oiii...bulunya lebat gile tak pernah cukur kot. Puan rajes hanya tersenyum. Sambil tu aku memerhatikan kearah pintu takut takut anaknya nampak.

Tapi lagi sekali puan rajes mengejutkan aku. "Devi,Devi masuk sekejap..". Aku terkejut alamak macamana dia boleh panggil anak dia ni kantoi le. Seketika kemudian aku lihat devi dan kumar datang.Kemudian dalam bahasa tamildia berkata sesutau kepada anak anaknya. Habis je bercakap aku tengok anak anaknya mula membuka pakaian masing-masing. Aku rasa macam nak pitam. Tapi disebabkan rasa syok dan stim aku pun rilek je la. "Asy bangun kejap". Puan rajes suruh aku bangun dari katil. Aku menurut. Kemudian dia pun baring diatas katil diikuti anak-anaknya. Mereka semua berbogel. Kulihat devi walupun masih dalam darjah 5 tapi teteknya sudah agak timbul, mungkin baka kot. Si Kumar pula aku tengok koneknya pun agak besar tak macam masa aku darjah 4 dulu. Diatas katil aku melihat puan rajes terkangkang sambil memandang aku dia berkata, "Asy tengok tau, lepas ni asy buat". Selepas memberi arahan ku lihat anak-anaknya mengerumuni pantat puan rajes.Mereka menjilat pantat ibu mereka sendiri!!!. Kemudian aku lihat Si Devi menjilat pantat ibunya dan Kumar pula menjilat lubang bontot ibunya. Puan rajes memang dalam kenikmatan.

"Asy bukak baju dengan seluar".katanya membuatkan aku terkejut. Iyalah aku masa tu tengah concentratetengok anak anaknya. Dan dengan rela hati juga aku membukanya. Lantas puan rajes menghisap konek ku untuk pertama kalinya. "Arghhh..." hanya itu yang mampu aku cakap pasal best sangat ooo....Lepas tu aku puan rajes berkata sesuatu kat anaknya dan lepas aku tengok anaknya yang si kumar tu dah pun menindih kakaknya devi sambil memasukkan koneknya kedalam pantat kakaknya. Aku terkejut. Masa tu puan rajes dah tak isap konek aku lagi dia kata dia nak aku tengok anaknya main. Aku tengok kumar sibuk meghayunkan pinggangnya sambil koneknya keluar masuk lubang pantat kakaknya. Kemudian puan rajes mendekati mereka da lepas tu dia memegang bontot si kumar yang hitam legam tu. Kemudian dia dengan selamba menjilat dengan rakus lubang bontot anak lelakinya itu menambahkan lagi stim konek aku ni.

Lepas tu banyak lagi perkara yang terjadi tapi aku tak nak cerita sekarang pasal aku nak cuba ingatkan detail detailnya. Tapi jgn lupa ikuti sambungan kisah ini tau sebab ini kisah yang memang benar benar terjadi........