Make your own free website on Tripod.com

Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.

Manis 17

Written by Arf
© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998

WE NEED MORE NEW STORIES... SO PLEASE SEND US YOURS!

Aku bekerja sebagai stor keeper assistant, di sebuah supermarket di KL. Keja ni part time aje. Yang sebetulnya aku masih belajar lagi. Di tempat kerja aku ada seorang awek cun. Hidungnya mancung macam anak mami. Nama dia lily. Dia sangat rapat dengan aku .Aku juga selalu kerumahnya kerana aku berkawan dengan abang tirinya. Segala masaalah yang dia hadapi akan diceritakan kepadaku. Lily memang cantik berkulit putih melepakdan mata dia bulat .Bentuk bodynya fuhhh..mengancam. Sesiapa yang melihat tubuhnya pasti meleleh air liur... kalau tak kena gaya.. air mazi pun keluar.

Pada satu hari aku pergi kerja terlalu awal dan lepak kat depan stor... berhampiran dengan bilik air. Tengah aku relax sambil hisap rokok... lily datang pada aku," mal boleh tolong betulkan zip baju i tak? Aku dengan spontan bertanya.. pasal tak kan datang kerja tak pakai baju kot? lily beritahu aku yang bajunya tersangkut ketika turun bas tadi. "tolong betulkan boleh tak?" lily menyuruh aku. "Ok mari dekat sini" aku bersuara "bukan kat sinilah malu kat orang nanti, kat dalam storele." lily berkata dengan suara yang amat lembut dan begitu manja. Hati akupun jadi cair. "Jom." lily menarik tangan aku masuk ke bilik stor yang tak jauh aku mengunci pintu stor itu, erta menarik zip baju maxi yang dipakainya keatas tapi tiba-tiba zip tersankut kat tali bra. Lalu aku menarik semula zip turun.. wow.. "cantiknya" terkeluar dari mulutku. "Apa" tanya lily pura-pura tak tahu. Terliur aku melihatkan belakang badan lily, yang selama ini tak pernah terdedah di hadapan mata aku sendiri. Aku memberanikan diri membelai manja belakang lily.Ku rasa kehangatan badanya. Aku mulai stim.... menggosok dan membelai badan dan pinggulnya.sesekali lily seakan kegelian tapi tidak berkata apa-apa, apabila aku melurutkan jari aku pada alur di tengah belakang. Aku makin berani dan meraba-raba kancing colinya, lalu aku dilucutkan. Berderau darah aku, aku menelan air liur sambil merasakan payudara yang tegang berisi itu. Lantas aku tarik ke bawah maxi lily.... sekali lagi "woowww..cantiknya". Lily terus berpaling menatapku..sambil merenung manja tanganya mengusap-ngusap dadaku. Aku terus membelai dan membisikkan I love you.. and i gonna to making love with you. Dengan hati yang berdebar-debar aku mengucup bibirnya yang kelihatan seakan basah. Lily membalas. Aku merasai batang pelir aku dah mula mengeras. Aku rasa tak tahan lagi, tangan aku secara perlahan-lahan merayap ke dada lily. Aku ramas dan usap sepenuh hatiku. Lily menepis "sudahlah..nanti orang nampak".

Kan pintu dah dikunci...aku membalas.Lily terdiam dan tiba-tiba dia memelukku dan kiss me. Aku terus mengusap belakangnya dan memberanikan diri menyeluk ke dalam skirt lily. Lily tak membantah. Aku rasa semakin stim ni, batang pelir aku semakin mengeras dan mula tegang! Aku meraba ke dada lily yang lembut itu.Lily memegang tangan aku yang aku tekup pada teteknya itu. Aku mula meramas buah dada lily semula. lily menggeliat geli sambil tangannya memegang pergelangan tangan aku. Lily nampak sudah mula rasa stim. Aku mengucup leher lily. Dia masih menggeliat-geliat akibat usapan serta ciuman aku. Buah dadanya aku rasa sudah semakin menegang.Jari aku kini memainkan peranan mengutil-ngutil puting tetek. Batang pelir aku yang keras menonjol itu aku gesel-geselkan pada alur pantat dia.

Lily merengek, seronok! Lily membuka bajunya dan aku tanggalkan skirtnya. Aku terus membelai. Lily mencium aku rakus sekali, sambil mengulum-ngulum lidah aku. Aku pun begitu juga membalas dengan lagi rakus. Lily menanggalkan baju aku. Lily mencium dada aku, perut aku. Aku tetap mengucup -ngucup buah dada Ila yang sudah mengeras tegang merata-rata sekeliling.Tangan aku menekan-nekan pantat dia. Batang pelir aku semakin menegang. Tiba -tiba Lily melutut, lalu membuka zip seluar aku. Dia menyeluk dan menarik keluar batang pelir aku yang menegak keras. Lily rasa kagum melihat batang pelir aku yang menegang secara maksima 61/2". Lily menguak rambutnya ke belakang dan melancap batang pelir aku. Dia menggengam rapi. Sambil melancap selaju-lajunya Lily mengarahkan batang pelir ke matanya, hidungnya, ke pipinya sebagaimana dalam filem yang aku tonton 2 hari lepas.. Lily mencium sekitaran batang pelir aku. Aku nikmat. Lily terus mengulum batang aku hingga ke pangkal makin lama semakin laju. Terasa macam nak tercabut lutut ku bila sesekali lily menghisap kuat pelirku. Aku juga membantu Lily dengan menolak dan menarik kepalanya. "Lily, dah nak keluar! Dah nak keluar.!" Lily sengaja buat tak tahu sahaja bila aku katakan mani aku dah nak keluar. Lily masih mengulum. Airmani aku terpancut memenuhi rongga mulutnya. Dia lantas mencabut keluar batang aku lalu menjilat-jilat air mani aku dia nampaknya kenikmatan begitu. Batang pelir aku makin lembik! Lily melancap dan mengulum semula pelir aku. Ia tegang semula. Lily senyum memandangnya.Aku membuka seluar. Lily duduk di atas meja. Aku melutut menarik skirt dan seluar dalamnya.Lily sudah berbogel di depan aku.Bulu yang nipis warna keperangan melitupi pantatnya.Aku mencium sekitarnya. Lily meletakkan kedua belah kakinya diatas bahu aku.Aku mengangkangkan peha Lily supaya bibir pantatnya sedikit terbuka. Aku menjilatnya. Aku kuak sedikit dengan jari lalu mengoreknya sedikit demi sedikit jari aku menyodok pantat lily "Argh,argh,argh!" lily mengerang perlahan. Sudahpun basah pantat lily. Aku menujukan kepala pelir aku ke lubang pantat lily. Aku sodok sikit "Argh!" lily mengerang lagi. Lagi sikit. "Yes!" suara lily perlahan. Aku menyodok lagi dalam sedikit dan terus ke pangkal. aku menolak dan menarik berulang kali. Lily makin kelemasan dan nikmat begitu. Aku rasa kehangatan lubang pantat lily. Lily mencabut batang aku keluar. Dia turun dari atas meja dan menolak aku terlentang lalu mencakung di atas badan aku dan memasukkan semula batang aku kedalam lubang pantatnya itu.Dia menghayun ke atas dan ke bawah .Tak lama dia tarik keluar lagi batang aku. Lily kini makin agresif.

Aku menolaknya pula terlentang. Lily merapatkan teteknya dengan kedua belah tangannya "Masuk celah tetek! Masuk celah tetek!" Lily menyuruh aku. Aku tidak berlengah lagi terus melakukannya seronok juga... aku rasa batng aku makin mengembang... berdenyut-denyut.. .lantas aku betulkan posisi. Aku duduk dan lily masih terlentang, peha aku di bawah peha lily, aku sodok semula batang aku dalam pantatnya.Aku menghayun dengan perlahan. Licin dan sedap rasanya. kemudian aku menyangkutkan sebelah kaki lily di atas bahu aku dalam posisi lentang.Aku sodok lagi tarik dan keluar tolak dan masuk ke dalam pantat lily yang menonjol itu. Lily mengerang keenakan... begitu juga aku... ahhhhh.. setelah hampir 10 minit sorong tarik aku rasakan batang pelir aku berdenyut dengan hebatnya.. dan disepit oleh pantat lily yang juga makin kuat berdenyut... aku menyorong tarik semakin laju... zup.. zup zup. tiba-tiba lily mengejangkan kakinya dan mengerang.. ohhh ahhh... sambil memejamkan matanya. Tak berapa lama kemudian aku pula klimaks... sambil menarik keluar batang pelirku dari pantat lily... Aku terpaksa pancut luar sebab tak pakai condom.

Kami terdampar keletihan... aku melihat jam.... ahhh lagi 5 minit masuk kerja... kami mengenakan pakaian kami... dan kemudian lily mencium pipiku sambil beredar ke tempat kerja. Aku tersenyum puas.... dan aku harap dapat melakukan lagi dilain hari.... Lepas kerja nanti kami pulang bersama.....

© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998
Visit our IRC channel on undernet servers.

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.


Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites


Click disini utk mendapatkan sextoys anda