Make your own free website on Tripod.com

Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.

Sepupuku

Written by CxMaria
© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998

WE NEED MORE NEW STORIES... SO PLEASE SEND US YOURS!

Nama sepupu sebelah mak saya ni din (nama samaran), dia baru sampai kat rumah kita orang nak cari kerja konon. Umur dia kecik sikit dari saya lingkungan 19-21 tahun gitu. Tadi saya perhati dia tengok perempuan yang jogging tiap petang lalu di depan rumah saya semacam aje. Saya diam saja tengok gelagat dia dan dalam hati berbisik mesti boleh project ngan sepupu saya. Din ni tinggi juga lebih kurang 5 kaki 6-9 inci dan berbadan tegap, ada ummh katakan dan kalau perempuan dah biasa merasakan konek pun tengok tak tahan.

Bila malam tiba kami semua dok tengok TV apabila selesai makan malam. Saya perhatikan din ni asyik pandang saya saja dari tadi sebab saya dah pakai pakaian tidor yang seksi sebab sahaja nak kenakan dia supaya lebih berahi tapi dia malu nak kata sesuatu. Bilik saya di tengah dan mak saya suruh dia pakai bilik hujung berdekatan dengan saya. Bila dah jauh malam cuma kami berdua saja bersembang dan berbual pasal keadaan kampong dan macam2 lagi yang real. Mana boleh cakap yang lucah2 nanti orang tua saya dengar. Tapi dalam masa itu juga kaki saya memainkan peranan sebab dia duduk tak jauh dari saya. Saya cuba sentuh kaki saya dengan kaki din, tapi tak ada apa2 dalam hati saya ini mesti ada respon sebab di buat tak tahu saja ....seolah-olah dia rela, saya dah faham dalam hati saya dapat baca gerak geri din ni. Lepas tu saya cakap kat din mata saya ngantuk saya nak tidor.... din cakap ok saja dan pandang saya semacam saya pun faham.

Saya masuk dalam bilik saya tapi saya belum tidor lagi action saja supaya orang tua saya dengar saya masuk bilik tidor. Saya lucutkan bra dan seluar dalam saya dulu supaya adegan yang akan saya lakukan akan berjalan dengan lancar pada kali ini. Tak lama lepas tu saya dengar din tutup TV dan masuk biliknya tapi pintu biliknya dia tak tutup kemudian dia mainkan radio pula. Eh budak ni dalam hati saya main radio pula nasib baik besok hari ahad kalau tidak, tak tentu tidor saya dibuatnya susah lah bangun kerja, tapi tak apa....lagi senang orang tua saya dengar radio kelak bila langkah seterusnya saya buat. Kemudian saya keluar lagi pergi ke tandas konon di dapor. Saya masok lee kejap ke dalam jamban dan simbahkan air supaya kedengaran real bunyinya. Lepas tu saya pergi ke ruang rumah lagi saya dengar orang tua saya dah berdengkur dalam hati saya ada can leeee niii......

Saya terus jenguk bilik din yang pintunya belum ditutup saya nampak dia pakai kain sarong saja. Saya pun naik stim tengok bulu dada din. Saya terus melangkah masuk. Ohhh din dah lelap tak sedarkan diri masa saya masuk. Saya terus pegang tangan din dan masukkan ke dalam baju tidor saya supaya dia dapat merasakan buah dada dan puting saya. Lepas tu tangan saya terus meraba raba pahanya. Dia pun terjaga dan terkejut belum sempat apa2 saya terus cium mulut din sebelum dia bersuara dia pun memblasnya. Wahhh dalam hati saya ada respon. Din pun picit2 dan mainkan puting dada saya. Saya terus saja masukkan tangan saya ke dalam kain din. Kemudian saya bilang ngan tunggu kejap saya nak tutup pintu, dia cuma menganggok saja... tapi radio masih berbunyi perlahan. Lepas tu kami terus lagi din mainkan tetek saya dan saya urut saja dari luar seluar dalam konek si din. Bila saya rasa buah dada saya dah tegang saya terus saja naik atas badan din possisi 69 supaya lebih mudah lagi. Saya terus selakkan kain din dan lucutkan seluar dalamnya wow......besarnya konek si din. Din pula main2kan cipap saya yang dah ready tak pakai seluar dalam cuma selak saja baju tidor saya.... din terus mainkan kat cipap saya dengan jarinya. Din ni pun pandai juga mainkan kelentit saya mungkin juga dia pernah tengok blue di kampong. Lama juga din main cipap saya hingga air mazi saya banyak keluar. Saya pula masih mengurutkan konek din turun naik dan nampak tegang saja. Lepas saya jilat lubang konek din dan hisap semua konek din turun naik seperti biasa. Din pula ikut apa yang saya buat dia hisap juga cipap saya hingga tak terkata lagi nikmatnya.

Lama juga kami buat adegan yang serupa sehingga saya dah tak tahan lagi saya terus pusingkan badan saya dan mencium semula mulut din . Kami saling kulum mengulum lidah untuk beberapa ketika. Lepas tu saya pegang konek din dan masukkan konek din ke dalam cipap saya dalam possisi saya berada di atas badan din. Saya sorong tarik perlahan dan turun naikkan pergerakkan badan saya, din ikut bantu adegan saya. Lama juga kami main possisi ini lepas saya klimak kali pertama. Lepas tu saya suruh din pula supaya main dari belakang din pun ikut saja mak oooooooiiiii punya lee paadatnya bila din masukkan koneknya ke dalam cipap saya menggeliat saya dibuatnya. Din sorong tarik koneknya untuk beberapa ketika dan saya datang klimaks lagi untuk kali yang kedua. Lepas tu saya ajak din main seperti biasa dari depan. Din pandai juga main belum keluar lagi air maninya, saya punya hairan macam dah biasa saja.. maklumlah anak muda zaman sekarang advance sikit pasal sex ni. Din ikut saja kemahuan saya. Lepas tu din masukkan koneknya perlahan dari depan kelangkang saya, aaaaaahhhhhhhh sedapnya rasa tak dapat diungkap dengan kata2 apatah lagi air saya dah banyak keluar dari cipap saya membuatkan pergerakkan konek din makin rancak dengan adegan sorong tariknya itu.

Lepas tu saya tengok muka din tersengih saja menandakan air maninya mahu keluar saya pun beri isyarat supaya pancutkannya di mulut saya. Din menganggok sahaja. Lepas tu din pun tarik koneknya keluar dan dibawanya konek dia ke mulut saya. Sayapun pegang konek din dan hisap sekuat2nya dan air mani din pun keluar dalam mulut dan saya terus telan airnya sambil menghisap konek din sepuas-puasnya. Kami rehat lepas itu dan sambung lagi hingga ke pagi. Entah berapa kali saya dan din main pada malam itu saya pun lupa. Malam esoknya kami sambong lagi seperti yang dirancangkan. Orang tua saya tidak perasan apa yang kami buat pada malam itu dan sebelum mereka bangun saya balik ke bilik saya.

Pesanan:
Kalau ada pompuan yang ingin berkenalan dengan saya, bolehlah emailkan kepada alamat ini............ cxmaria@yahoo.com

© Copyright #Sexmelayu® On The Web 1998
Visit our IRC channel on undernet servers.

Harap pembaca click banner playwithme setiap kali memasuki
site ini supaya kami dapat membeli space yang lebih besar. Terima kasih.


Click Here To Enter Over 3,000 Adult Pay Sites


Click disini utk mendapatkan sextoys anda